Όροι και Προϋποθέσεις

Όροι και προϋποθέσεις γενικής πώλησης για αγορές που πραγματοποιούνται στον ιστότοπο Studiodanza.com


STUDIODANZA s.r.l. με έδρα στην οδό G.M.Bosco, 65 - 81100 Caserta (CE) και διοικητική έδρα στην οδό Via Roma N°33 - 81022 Casagiove (CE) - Ιταλία - ΑΦΜ & Αριθμός ΦΠΑ: 04124740616. Προσφέρει σε όλους τη δυνατότητα να αγοράσουν τα προϊόντα της μέσω διαδικτύου. Ο Πελάτης δηλώνει ότι έχει διαβάσει όλες τις πληροφορίες που παρέχονται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς και αποδέχεται πλήρως τους γενικούς όρους και τις συνθήκες πληρωμής που περιγράφονται εδώ.

 

1. Παραγγελία

Η αγορά των προϊόντων μας είναι απλή και γρήγορη. Κάθε άρθρο περιγράφεται λεπτομερώς σε μια κάρτα που περιλαμβάνει εικόνες, περιγραφή, χρωματολόγια, υλικά, μεγέθη και χρόνους παράδοσης.

Οι αγορές πρέπει να πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ακολουθώντας την κανονική διαδικασία παραγγελίας που είναι διαθέσιμη.

(Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υποβολή παραγγελίας, τον οδηγό μεγεθών και λεπτομέρειες για τις χρωματικές παλέτες, ανατρέξτε στην ενότητα «Παραγγελίες» στις Συχνές Ερωτήσεις.)

Για να κάνετε μια παραγγελία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι στον ιστότοπο και να προχωρήσετε με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

 

1.1 Εάν ο πελάτης είναι ήδη εγγεγραμμένος και επαληθευμένος στον ιστότοπο Studiodanza, με έναν Προνομιακό Λογαριασμό (Λογαριασμός Σχολείου ή Λογαριασμός Αντιπροσώπου), αρκεί να εισάγει τα διαπιστευτήριά του (Όνομα χρήστη και Κωδικός πρόσβασης) στην ενότητα αυθεντικοποίησης κάνοντας κλικ στο “ΣΥΝΔΕΣΗ”.

1.2 Εάν ο πελάτης δεν είναι ακόμη εγγεγραμμένος και δεν έχει επαληθευτεί για να έχει πρόσβαση σε αποκλειστικές εκπτώσεις, μπορεί να εγγραφεί στον ιστότοπο και να ξεκινήσει αμέσως τις αγορές ως επισκέπτης.

Είναι δυνατό να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό επισκέπτη στην ενότητα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.
Studiodanza υπενθυμίζει στον πελάτη ότι πριν προχωρήσει στις αγορές μπορεί ανά πάσα στιγμή να ζητήσει να γίνει επαληθευμένος χρήστης και να αποκτήσει Προνομιακό Λογαριασμό, με πρόσβαση σε ειδικές εκπτώσεις για Σχολές και Καταστήματα χορού.
(Για να ζητήσετε έναν Λογαριασμό Σχολείου ή έναν Λογαριασμό Μεταπωλητή και να αποκτήσετε πρόσβαση στις ειδικές εκπτώσεις, αρκεί να εγγραφείτε στον ιστότοπο Studiodanza και να εισαγάγετε τα διαπιστευτήρια της σχολής χορού ή της εταιρείας σας. Ο προνομιακός λογαριασμός θα ενεργοποιηθεί από έναν εκπρόσωπό μας εντός 24 ωρών, μετά από έλεγχο της ακρίβειας των παρεχόμενων δεδομένων.

1.3 Ο Πελάτης ολοκληρώνει σωστά τη Διαδικασία Παραγγελίας εάν δεν εμφανιστεί κανένα μήνυμα σφάλματος στον ιστότοπο (το σύστημα δεν μπορεί να ανιχνεύσει σφάλματα στα δεδομένα που εισάγει ο πελάτης στα πεδία για την τιμολόγηση και την αποστολή).

1.4 Η αγορά θεωρείται ολοκληρωμένη μεταξύ Studiodanza και του πελάτη κατά τη στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας από την Studiodanza.

1.5 Studiodanza θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της παραγγελίας στέλνοντας ένα email επιβεβαίωσης στη διεύθυνση email που χρησιμοποιήθηκε από τον πελάτη για την εγγραφή. Η επιβεβαίωση της παραγγελίας θα συνοψίζει τα προϊόντα με τα αντίστοιχα χρώματα, μεγέθη και υλικά που επιλέχθηκαν, τις σχετικές τιμές, φόρους, τυχόν έξοδα αποστολής, τη διεύθυνση παράδοσης και χρέωσης και τον αριθμό παραγγελίας.

1.6 Είναι σημαντικό ο πελάτης να ελέγξει προσεκτικά την ακρίβεια των δεδομένων που περιέχονται στην Επιβεβαίωση Παραγγελίας και, εάν χρειαστεί, να επικοινωνήσει εντός 24 ωρών από την παραλαβή για τυχόν διορθώσεις.

1.7 Ο αριθμός παραγγελίας που δημιουργείται από το σύστημα πρέπει να χρησιμοποιείται από τον πελάτη για όλες τις επικοινωνίες με Studiodanza σχετικά με την παραγγελία.

1.8 Είναι πιθανό να υπάρξει περιστασιακά έλλειψη διαθεσιμότητας των Προϊόντων που προσφέρονται. Σε αυτή την περίπτωση, εάν τα προϊόντα που επέλεξε ο πελάτης δεν είναι διαθέσιμα, εν μέρει ή εξ ολοκλήρου, Studiodanza θα το κοινοποιήσει στον Πελάτη.

*ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟ: Ένας επιβεβαιωμένος χρήστης αποκτά πρόσβαση σε τιμές, υπηρεσίες και εκπτώσεις που προορίζονται για σχολές χορού και μεταπωλητές.

 

2. Τρόπος πληρωμής

Ο Πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει την πληρωμή επιλέγοντας μία από τις ακόλουθες μεθόδους:

2.1 Πιστωτική Κάρτα ή Προπληρωμένη Κάρτα

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να πραγματοποιήσει την πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας ή προπληρωμένης κάρτας (Postepay, MasterCard, Visa, Maestro, Aura, Discovery, Amex), μπορεί να χρησιμοποιήσει την πύλη πληρωμών μέσω πιστωτικής κάρτας που διαχειρίζεται η Shopify Payments, η οποία εγγυάται την εμπιστευτικότητα των δεδομένων που παρέχονται από τον πελάτη.

Στις περιπτώσεις αγοράς εμπορευμάτων χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα ή προπληρωμένη κάρτα, ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της διαδικτυακής συναλλαγής, το δίκτυο Shopify Payments θα χρεώσει άμεσα το ποσό που σχετίζεται με την πραγματοποιηθείσα αγορά.

Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας, είτε από τον Πελάτη είτε σε περίπτωση μη αποδοχής από την Studiodanza, το ποσό που σχετίζεται με την ακυρωμένη παραγγελία θα επιστραφεί στον λογαριασμό του πελάτη. Οι χρόνοι αναμονής για την επιστροφή εξαρτώνται αποκλειστικά και μόνο από το τραπεζικό σύστημα. Μόλις πραγματοποιηθεί η επιστροφή, η Studiodanza δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν καθυστερήσεις που προκαλούνται από το τραπεζικό σύστημα.

Σε κανένα σημείο της διαδικασίας αγοράς μέσω πιστωτικών καρτών ή προπληρωμένων καρτών, Studiodanza δεν μπορεί να έρθει σε επαφή με τις πληροφορίες που αφορούν την κάρτα του πελάτη. Επομένως, Studiodanza δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν δόλιες χρήσεις πιστωτικών καρτών από τρίτους.

2.2 Paypal

Σε περίπτωση που η πληρωμή πραγματοποιηθεί μέσω λογαριασμού Paypal, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί πληρωμής «Πληρώστε με τον λογαριασμό Paypal».

Στις περιπτώσεις αγοράς εμπορευμάτων με τρόπο πληρωμής PayPal, ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της διαδικτυακής συναλλαγής, το PayPal θα χρεώσει αμέσως το ποσό που σχετίζεται με την πραγματοποιηθείσα αγορά.

Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας, είτε από τον Πελάτη είτε σε περίπτωση μη αποδοχής από την Studiodanza, το ποσό που σχετίζεται με την ακυρωμένη παραγγελία θα επιστραφεί στον λογαριασμό Paypal του πελάτη σε πραγματικό χρόνο.

2.3 Τραπεζική Μεταφορά

Σε περίπτωση πληρωμής μέσω Προκαταβολικής Τραπεζικής Μεταφοράς, η παραγγελία θα διατηρηθεί δεσμευμένη μέχρι την παραλαβή της απόδειξης της μεταφοράς, η οποία πρέπει να σταλεί στο info@studiodanza.com εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αποδοχής της παραγγελίας. Η αποστολή της παραγγελίας θα πραγματοποιηθεί μόνο μετά την πραγματική πίστωση του οφειλόμενου ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του Studiodanza, που πρέπει να γίνει εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αποδοχής της παραγγελίας. Μετά από αυτή την προθεσμία, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα.

Η αιτιολογία της τραπεζικής μεταφοράς θα πρέπει να αναφέρει:
-Ο αριθμός αναφοράς της παραγγελίας
-Η ημερομηνία της παραγγελίας

3. Μεταφορά και Παράδοση

3.1 Για κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται, Studiodanza εκδίδει τιμολόγιο για το αποσταλμένο υλικό, το οποίο θα σταλεί εκ των προτέρων μέσω email στον κάτοχο της παραγγελίας και θα συνοδεύει τα αποστελλόμενα εμπορεύματα, επισυναπτόμενο στο εξωτερικό του πακέτου.

 

3.2 Είναι δυνατόν να καθορίσετε, κατά τη φάση της παραγγελίας, μια διεύθυνση αποστολής διαφορετική από αυτή της τιμολόγησης. Για την έκδοση του τιμολογίου, ισχύουν οι πληροφορίες που παρέχονται από τον Πελάτη κατά την υποβολή της παραγγελίας. Καμία αλλαγή στο τιμολόγιο δεν θα είναι δυνατή μετά την έκδοσή του.

 

3.3 Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον Πελάτη.

 

3.4& nbsp;Studiodanza δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας ή στην παράδοση των παραγγελθέντων.

 

3.5 Κατά την παράδοση των εμπορευμάτων από τον κούριερ, ο Πελάτης πρέπει να ελέγξει:
  1. Ότι ο αριθμός των δεμάτων που παραδίδονται αντιστοιχεί σε αυτόν που αναφέρεται στο έγγραφο μεταφοράς.
  2. Ότι η συσκευασία είναι άθικτη, μη κατεστραμμένη, ούτε βρεγμένη ή αλλοιωμένη.
Τυχόν ζημιές στη συσκευασία και/ή στο προϊόν, ή η μη αντιστοιχία του αριθμού των δεμάτων, πρέπει να αμφισβητηθούν άμεσα, τοποθετώντας ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΕΛΕΓΧΟΥ (π.χ. «τρύπια συσκευασία», «συμπιεσμένη συσκευασία») στην απόδειξη παράδοσης του μεταφορέα. Μόλις υπογραφεί το έγγραφο του μεταφορέα, ο Πελάτης δεν θα μπορεί να προβάλει καμία ένσταση σχετικά με τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του παραδοθέντος.

 

3.6 Σε περίπτωση μη παραλαβής εντός 5 εργάσιμων ημερών του υλικού που βρίσκεται σε αποθήκευση στις αποθήκες του μεταφορέα, λόγω επανειλημμένης αδυναμίας παράδοσης, η παραγγελία θα επιστραφεί στις αποθήκες του Studiodanza. Τα έξοδα μεταφοράς για νέα αποστολή θα βαρύνουν τον πελάτη.

 

4. Δικαίωμα υπαναχώρησης

4.1 Σύμφωνα με το άρθρο 5 του Νόμου 185/1999, εάν ο πελάτης είναι καταναλωτής (δηλαδή ένα φυσικό πρόσωπο που αγοράζει τα εμπορεύματα για σκοπούς που δεν σχετίζονται με την επαγγελματική του δραστηριότητα και δεν πραγματοποιεί την αγορά αναφέροντας στο έντυπο παραγγελίας προς Studiodanza έναν αριθμό ΦΠΑ), έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς για οποιονδήποτε λόγο, χωρίς να χρειάζεται να δώσει εξηγήσεις και χωρίς καμία ποινή, με την επιφύλαξη των όσων αναφέρονται στα σημεία 4.3 και 4.4.

 

4.2 Για να ασκήσει αυτό το δικαίωμα, ο πελάτης πρέπει να στείλει στο Studiodanza μια ειδοποίηση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων, μέσω email στο info@studiodanza.com. Μόλις ληφθεί η ειδοποίηση υπαναχώρησης, η Εξυπηρέτηση Πελατών του Studiodanza θα ενημερώσει γρήγορα τον πελάτη για τις οδηγίες επιστροφής, εκχωρώντας έναν μοναδικό κωδικό RMA (κωδικός εξουσιοδότησης επιστροφής). Τα εμπορεύματα πρέπει να παραληφθούν από το Studiodanza εντός 10 ημερών από την εξουσιοδότηση.

 

Το εμπόρευμα πρέπει να επιστραφεί άθικτο, πλήρες με όλα τα μέρη του και στις αρχικές συσκευασίες (σακούλες και κουτιά), φυλαγμένο και σφραγισμένο.

 

4.3 Το δικαίωμα υπαναχώρησης υπόκειται στις ακόλουθες προϋποθέσεις:
  • Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας με υφάσματα και χρώματα της επιλογής του πελάτη.

- Το προϊόν που αγοράστηκε πρέπει να είναι άθικτο και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, πλήρης σε όλα τα μέρη της (συμπεριλαμβανομένων της συσκευασίας και τυχόν πρόσθετων εξαρτημάτων).
- Δεν είναι δυνατή η εφαρμογή του δικαιώματος υπαναχώρησης για προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, λερωθεί ή παραβιαστεί.
- Σύμφωνα με τον νόμο, τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη· δεν θα επιστραφούν τα έξοδα παράδοσης στον πελάτη και τυχόν άλλα πρόσθετα έξοδα που επισημάνθηκαν κατά την υποβολή της παραγγελίας;
- Η αποστολή, μέχρι την επιβεβαίωση παραλαβής στην αποθήκη μας, είναι υπό την πλήρη ευθύνη του πελάτη;
- Σε περίπτωση ζημιάς του προϊόντος κατά τη μεταφορά, Studiodanza σ.ρ.λ. θα ενημερώσει τον πελάτη για το συμβάν εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος στις αποθήκες της, ώστε να μπορέσει να υποβάλει έγκαιρα καταγγελία κατά του μεταφορέα και να λάβει αποζημίωση για την αξία του αγαθού (εάν είναι ασφαλισμένο). Σε αυτήν την περίπτωση, το προϊόν θα τεθεί στη διάθεση του πελάτη για επιστροφή, ακυρώνοντας το αίτημα υπαναχώρησης;
Studiodanza δεν ευθύνεται για ζημιές ή κλοπή/απώλεια προϊόντων που επιστρέφονται με μη ασφαλισμένες αποστολές. Κατά την άφιξή του στην αποθήκη, το προϊόν θα εξεταστεί για να αξιολογηθούν τυχόν ζημιές που δεν προέρχονται από τη μεταφορά. Εάν το προϊόν, η συσκευασία και/ή η αρχική συσκευασία είναι κατεστραμμένα ή ανοιγμένα, η Studiodanza σ.ρ.λ. θα παρακρατήσει από την οφειλόμενη επιστροφή ένα ποσοστό ή ολόκληρο το ποσό.

4.4 Με την επιφύλαξη τυχόν εξόδων αποκατάστασης για διαπιστωμένες ζημιές στο προϊόν, το Studiodanza θα επιστρέψει στον πελάτη το συνολικό ποσό που έχει ήδη καταβληθεί εντός 10 ημερών από την επιστροφή του εμπορεύματος, μέσω αντιλογισμού του χρεωθέντος ποσού στην Πιστωτική Κάρτα ή μέσω Τραπεζικού Εμβάσματος. Στην τελευταία περίπτωση, είναι ευθύνη του πελάτη να παρέχει έγκαιρα τα τραπεζικά στοιχεία (Κωδ. ABI - CAB - IBAN - Αριθμός Λογαριασμού του κατόχου του τιμολογίου).

 

4.5 Το δικαίωμα υπαναχώρησης παύει να ισχύει εντελώς, λόγω έλλειψης της ουσιώδους προϋπόθεσης ακεραιότητας του αγαθού (συσκευασία και/ή περιεχόμενο), στις περιπτώσεις που Studiodanza διαπιστώσει:
        η χρήση του προϊόντος ή το σπάσιμο της αρχικής συσκευασίας;
        η ζημιά του προϊόντος για λόγους διαφορετικούς από τη μεταφορά.

 

Σε περίπτωση απώλειας του δικαιώματος υπαναχώρησης, τα εμπορεύματα θα παραμείνουν στην έδρα της Studiodanza στη διάθεση του Πελάτη για παραλαβή με δικά του έξοδα.

 

 

5. Καταγγελίες

Κάθε πιθανή καταγγελία πρέπει να απευθύνεται στο Studiodanza, γραπτώς μέσω email στο info@studiodanza.com.